Promenad

Såg att vi behövde köpa mer ersättning,så jag sa till Micke att vi promenerar alla till Coop ,så vi klädde på oss efter middagen och knallade iväg. Akilles och Micke väntade utanför medans jag gick in och handlade. :-)
Var så skönt med en lång promenad.


Benjamin vaknade en stund efter vi kom in,så då ville han ju äta,så jag satte mig i soffan och började ge. Men efter ett tag blev han riktigt arg och skruvar på sig.
Då upptäcker jag ju att det inte kommer nått ur flaskan. Så Micke fixade det.
Inte konstigt att han blev arg om det inte kommer nå mat.. Sötisen.

Nu ligger han & sover i sin säng,somnade fort,så han var riktigt trött.. Får vi se hur länge han sover,innan nästa mål mat ska intas.

Nu ser jag svenska Top model.



Puss och Kram!!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0