Hur?

Ska man få en 2 månaders bebis att sova i egen säng? Han skriker så fort jag sätter ner honom...
Har testat vagga honom i min famn med en filt runt om,( så han inte känner temperatur skillnaden),men så får jag lägger ner honom,vaknar han och skriker.. Eller så sover han typ 5-10 min max och så får jag börja om från början. 

 

 

Har gjort en Ost/Skin/broccoli paj idag,men formen var lite väl liten,så får se hur den smakar. Blir sallad till. 

 

 

Nu ska jag se om Lill prinsen vill somna.. 

 

 

 

Puss och Kram!! 


Kommentarer
Postat av: Tess

Prova lägga filtar runt han i hans säng "bädda in" han! Fast så små bebisar brukar vilja sova bredvid mamma;-).

Kram

2013-01-14 @ 20:05:25
URL: http://tessanstromback.blogg.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0