Jäkla

Vilken jäkla kväll det blev,efter middagen sa jag till Micke att knölen i armhålan blivit större och mkt ondare. Så Micke körde mig till jouren och jag fick träffa doktorn efter lite mer än 1 timme.
Att det alltid ska ta sån jäkla tid på jouren. :(
39 i feber :(
Doktorn skickade remiss på kirurgi på Sunderbyn. Så nu sitter jag här på Akuten och väntar på min tur.
Det gör galet ont alltså,går inte att beskriva,kan inte lyfta eller klä på Benjamin ,eller mig själv heller.. ;(

Gav Benjamin mat innan jag for och vi har en ersättning hemma ifall det krisar,så får Micke ge honom det.

Förhoppningsvis hinner jag hem innan han ska äta nästa gång.

Tur jag har körkortet så jag kunde åka själv,så inte Benjamin och Micke behövde sitta här & glo hela kvällen.


Nu ska jag ta nå prover. Meddela hur det gått.


Puss & Kram!!


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0