Känner

Jag känner mig helt slut.. 
Benjamin är fortfarande sjuk,och jag är snorig,men mkt mkt bättre. Men ändå.
Hostan är värst,sitter så långt ner.
 
Var till vårdentralen idag med benjamin,han låter förskräcklig. 
Vi var tidigare till Barn Akuten med honom,för vi trodde han inte fick nån luft,men det är bara virus infektion,så då kan dom låta så där,när dom e täppt i näsan och mkt mkt slem i halsen.
(Dock har jag,eller nån jag känner,sagt att dom aldrig hört ett barn låta så som han gör när dom e förkylda). 
 
Som föräldrar blir man ju LIVRÄDD,när man ser att sitt barn inte får nån luft..  
Trodde mitt hjärta skulle gå sönder. 
Men vi kör på medicinen vi fått och näsdroppar,så hoppas vi att det ska bli bra snart.
 
 
 
Micke är i garaget och håller på att bygga ihop nått,det slamrar väldigt mkt. 
Akilles ligger och sover. 
Och Benjamin oxå, han fick välling idag (Första gången) till kvälls mat och det gillade han,så det var ju kul :) 
Ska köpa välling så får han äta det morgon och kväll.  :)   
 
 
 
Tänk att han är 6 månader idag,herregud. Tiden går så fort,han far överallt och ska känna,klämma och smaka,ha ha ha... 
Det var ju nyss vi kom hem från BB.  
 
 
 
Har fått tillbaka lite problem med min höft,gör galet ont ibland,men jag försöker att träna här hemma med dom övningar jag fått av sjukgymnasten,så hoppas jag att det ska bli bättre snart.. 
 
 
 
Nu ska jag gå och se vad han gör min käre man.
 
 
 
 
Puss och Kram!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0