Förkyld deluxe.

Lill prinsen är jätte förkyld. 
Feber och snoret rinner.. *Stackarn*
Han har som tur är sovit bra,han vaknade en sväng vid 4,men lyckades somna om utan att jag gick dit,sen sov han till 6,30,så jag är jätte nöjd... 
 
Nu la han sig precis,så jag hoppas han sover nån timme i alla fall,det hade han behövt. 
 
 
Idag blir det rester till middag,jag orkar verkligen inte göra nån mat. 
 
 
I morse var det -10 ute, och vi eldade inte igår kväll,så kändes lite kyligt på morgonen, gjort en brasa,så nu är det varmt och skönt. 
 
 
 
 
 
 
Puss & Kram. 
 

Kommentarer
Postat av: Hollo

Du kommer elda mitt i sommaren😂.

Hoppas prinsen blir frisk snart så vi kan leka.

2013-11-20 @ 17:11:21
URL: http://veronicaskarusell.blogg.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0