Godnatt

Eftersom vi har 2 gäster här som sover över,så får Benjamin sova i vårat rum.
Efter dagens festligheter så hade han svårt att komma till ro ,men somnade efter 8 tiden. Men då vaknade han vid 22,och var jätte ledsen ,jag tog upp han i våran säng, gav han lite mat och sen somnade han mot min arm. 
Det går inte att beskriva med ord hur mysigt det var. 
Micke lyfte sen över han till hans egna säng,så nu hoppas jag han sover hela natten. 



Han var sååå stilig idag på sitt kalas/dop. 
Skjorta,fluga & byxor med hängslen. 

Jag är så tacksam att Benjamin har så mycket människor omkring honom som älskar honom. 
Och han ger så mycket kärlek och glädje. 

Jag hade svårt att hålla tårarna borta när vi sjöng "Ja må du leva",tänk att du redan är 1 år..  Jag är så stolt över dig.. Du betyder allt för oss



Nä,nu är det dags att sova. 


Puss & Kram. 

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0