Godnatt

Nu la jag mig ,blev sent men vi fastande i det där nya programet Kärlekskoden. 
Var rätt spännande/kul att se. 

I morgon måste jag storhandla och fixa lite. 
Är ensam hela dagen & kvällen. Hade tänkt mig på stan ,om nu inte 
Lill prinsen är jätte dålig. (Förkylning) 



Jag vill ha nya kläder. Sett en del jag kan tänka mig. 
Hittade en super snygg blus till Hollo oxå. 

Måste boka klipptid,det ser hemskt ut håret & det bara tovar sig. :-( 





Nä nu är det dags att sova. 

God natt ,puss & Kram. 





Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag borde ge dig pengar så shoppar du åt mig👍🎉

2014-04-25 @ 09:26:13
URL: http://www.veronicaskarusell.blogg.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0