Suck

Förkylda igen. Jag & Lill prinsen är förkylda.
Känner mig nästan värre nu ikväll.. 
Benjamin snorar & hostar en del.

Men vi har i alla fall varit ute en sväng ,handlat & vart ute på gården en stund. Lite friskluft. 



Nu ikväll när Benjamin skulle sova,var han lite ledsen (tror det var för att han är så snorig ) 
Men jag gick in i hans rum & strök han på kinden & så fort jag tog bort handen ,tog han min hand och satte tillbaka den. 
Han bara låg där. (Annars ska han snurra och böka på)
Det var såååå mysigt. Jag tog upp han 1 gång för att torka näsan & då vägrade han släppa mig. (Han var helt lugn ,men ville att jag skulle hålla om han länge)  

Han är helt underbar min son... <3 

Nu ska jag sova. God natt..  



Puss & Kram. 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Det är såna stunder som fyller en med energi. Gullungen ❤️💗

2014-04-30 @ 06:20:47
URL: http://www.veronicaskarusell.blogg.se
Postat av: Veronica

Krya på er🌟

2014-04-30 @ 06:21:11
URL: http://www.veronicaskarusell.blogg.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0