Igår

Igår kom ju älskling hem från sin resa :-)
Så det var skönt att vara tillsammans  alla 3 igen :-) 
Benjamin blev eld & lågor när pappa kom hem :-) 


Idag får vi se vad vi hittar på,jag har galet ont i min axel,så kan inte röra mig så mkt,men tänkte vi går ut efter lunch en sväng & tar med oss pulkan. 

Kanske ska till BVC en sväng. 
Annars inga större planer. 


Jag tänkte kanske börja med att göra en födelsetavla till Benjamin ikväll,men får se om jag lyckas,har inte direkt nått större öga för sånt. Annars beställer jag en,men vill testa först själv. 



Puss & Kram 



Kommentarer
Postat av: Annkatrine

http://www.personligfodelsetavla.se/

Kolla den länken

2014-02-06 @ 11:02:42

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0