Kost

Jag har ju ändrat min kost. 
Men idag kände jag bara,blääääää,ville stoppa i mig allt möjligt.. Men jag höll mig.. 
Jag har ju ätit lchf i några månader nu, och det händer grejer med kroppen,vilket är jätte kul..
Men det är riktigt riktigt jobbigt.. mkt svett och tårar. 
 
 
Jag kämpar varje timma & sekund för att inte proppa i mig nått onyttigt. 
Det är super svårt.
 
Vissa dagar vill man ha en kall cola med lime i.
Eller en gräddglass. 
eller nått annat jäkla gott.. 
 
 
Men jag försöker och jag kämpar på. 
 
 
 
 
Puss och Kram 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Du är så JÄTTE JÄTTE DUKTIG! Det är svårare än man tror att sluta med en dålig vana och vända livet till det bättre.
Lite bär och kvarg kan man komma långt på en jobbig dag. Kanske lite lchf glass någon gång då och då👍.
Jag är så imponerad och stol över dig😘❤️💗

Svar: Tack gullet
Suzy

2014-05-20 @ 15:09:44
URL: http://www.veronicaskarusell.blogg.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0