Oh herregud..






Morgonen har varit helt kaosđŸ˜±. 


Först fÄ klart alla inför morgon bestyren.
Äta frukost tar lĂ„ng tid ibland, man ska prata lite mellan varje tugga.😘. 

Sen vaknade Amanda mitt i allt  vrĂ„lhungrig. SĂ„ bara ge henne mat, byta klĂ€der. Precis nĂ€r hon Ă€tit & vi kommer in pĂ„ toa, sĂ„ krĂ€ks hon över hela sig, mig & golvet đŸ€“, sen nĂ€r jag satte nere henne pĂ„ skötbordet slog jag huvudet i stĂ„ngen dĂ€r vi har handdukarna 🙄. 

Sen skynda byta klĂ€der osv. 

Ge Benjamin hans klĂ€der,fĂ„ honom att klĂ€ pĂ„ sig.. Sen packa alla saker som skulle med.. Borsta tĂ€nderna & tvĂ€tta oss.. 

GĂ„ ner & klĂ€ pĂ„ alla, in med hunden i bilen... 

VĂ€rldens ovĂ€der & mörkt ute= dĂ„lig sikt. 
Körde ut vid rostbollen ,sĂ„g inte ett skit men körde i alla fall, helt plötsligt Ă€r det en bil med helljus bakom mig som Ă€r skit sur... *förlĂ„t * 


Men vi hann till veterinĂ€ren, sen skynda vidare dĂ€r ifrĂ„n till bvc med Benjamin. 
MĂ€ta ,vĂ€ga osv. 

Sen till fsk med honom & lĂ€mna. 
Kom pĂ„ att jag glömt alla ute klĂ€der hemma, bara fara hem & hĂ€mta. 

Sen köra till leklust (Eller vad fn det nu heter) och hĂ€mta en sak. 

Sen till Dollar Store & köpa nĂ„ saker dĂ€r. 

Sen hĂ€mta Akilles hos veterinĂ€ren igen.  

Sen till Coop Storheden. 

Sen HEMđŸš˜đŸŒ§â„ïžđŸŒš. 
(Ringa massa samtal dĂ€r emellan ocksĂ„) 


Herregud jag Ă€r helt slut alltsĂ„.. 




Puss & Kram. 





Kommentarer
Postat av: Hollo sÄklart

Micke har sĂ„n tur alltsĂ„. I nĂ€ste livstid tĂ€nker jag sno dig❀

2015-12-18 @ 22:13:07
Postat av: Hollo sÄklart

Micke har sĂ„n tur alltsĂ„. I nĂ€ste livstid tĂ€nker jag sno dig❀

Svar: 😘
Suzy

2015-12-18 @ 22:13:08

Kommentera hÀr:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0