Fullkomligt älskar




Jag fullkomligt älskar mina tjocksockor. 
Blir glad bara jag ser dom. Och inte för att tala om hur sköna dom är. 

En av mina bästa vänner frågade vad jag önskade mig i julklapp. 
Jag sa : ett par färgglada tjocksockor. 

Så sagt & gjort så köpte hon garn & bad hennes snälla mamma sticka dessa till mig. 
Fick ett jätte fint paket med sockorna , och ett jätte fint ljus & lite andra godsaker. <3 

Jag har dom hela dagarna, vill aldrig att dom ska gå sönder. 


Underbart fint gjort.. 




Puss & Kram. 

Kommentarer
Postat av: Hollo

Åhhhhhh tack vackraste.
Det var det minsta jag kunde göra. Utan dig vore livet såååå tråkigt. Du är så jävla rolig😂😂😂😂

Svar: Hahaha detsamma.
Suzy

2015-02-11 @ 14:08:46
URL: http://veronicaskarusell.blogg.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0