Smälte

Ni vet när man känner sig sådär trött,less på diverse saker ,ont i kroppen & knoppen. 
Kommer hem & vill bara lägga sig under täcket & dra nått gammalt över sig. 

Då kommer man in i sovrummet & ser detta ligga på sängen. 





Mina ögon vattnades direkt & jag fällde nog en tår eller 2. Mitt hjärta smälte direkt. 

Herregud sååååå söt han är min älskade son. 
Lämnat detta fina hjärta på min kudde i sängen. 
Jag var tvungen att gå in och ge honom en puss..  


Han har länge pratat om att han vill göra ett hjärta,men inte velat säga till vem. Ibland har han sagt namn, men det har inte varit mitt.. 
(Inte vad jag hört i alla fall) 

Men nu fick jag mitt hjärta. <3 


Ska se vart jag ska hänga upp det.. 



Puss & Kram. 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhhhhhhhhh så mkt kärlek❤️💗❤️💗❤️💗

2015-05-12 @ 15:26:32

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0