Hur lätt är det?

Ja,hur lätt är det när man är liten att INTE klia om det kliar. 
Är ju nog svårt som vuxen också ibland. 

Benjamin har fått Höstblåsor :-( 
Och det är riktigt riktigt synd om han, han kan inte äta ,dricker liiiite då och då,men det är också jobbigt för han.  

Detta blir 2:a natten nu. 
Han bara gråter och gråter. 
Såklart kliar det som mest på fötterna och på kvällen/ natten :-( 
Inatt fick jag springa mellan alla sjuklingarna här.  
Benjamin som grät 

Amanda ska ju äta då och då,osv.  

Micke är jätte dålig han med,så har absolut ingen hjälp där. 

Så jag kämpar på dag som natt med att försöka hålla ALLA nöjda & någorlunda glada. 
Och vi ska ju inte glömma att jag måste gå ut med hunden också där emellan. 
Helt ärligt vet jag inte om jag ska skratta eller gråta just nu. 
Jag är som en zombie. 
Men det är bara att rida ut stormen.
Det går ju över men det är tufft /jobbigt när man är mitt i det. Och dessutom är alla sjuka samtidigt👎🏽

Äta vad är det liksom😂😂😂😂. 
Som idag fick jag sitta med en gråtandes Benjamin vid matbordet och försöka få i han nån mat, samtidigt som jag försökte äta själv, då börjar Amanda gråta hysteriskt ,så bara lämna maten och fokusera på barnen. 
Tänkte ta en banan nu innan jag la mig men ja det blev inte så. Nu är jag vrål hungrig men orkar inte kliva upp. 


Jag måste ju dessutom försöka hålla Amanda på avstånd från Benjamin så hon inte får blåsorna.


Har i alla fall smort in Benjamins fötter med kylbalsam och dragit på ett par sockor så får vi se. 
Nu ser han på Nalle Phu på datorn i min säng ,så får han
 " glömma att klia en stund " 


Det kommer bli en lååååång natt mina vänner. 



Puss & Kram, ska väl försöka få lite Sömn i alla fall. 




Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0