Passar lika bra till nyår.

Vi bestämde oss för att göra middagen ute, (lättare middag ) eftersom vi åt så mkt till lunch. 

Så det blev min favorit 

Bullens. 
Passar lika bra till vardags som nyår ;-) 

Alla var nöjda & glada och mätta 


Nu laddar vi med lite barnprogram & lite senare blir det sängen. 

Det är ju ny vecka i morgon, så det är jobb, fsk:an och byta blöjor och mata & leta julklappar osv. 
Japp jag har börjat med julklapparna. 



Och ett stort GRATTIS till Hollo som äntligen tagit körkortet i fredags. 
Woho!!!    🎉🎉🎉🎉🎉🎉. 



Puss & Kram. 






Kommentarer
Postat av: Anonym

Super delikatess middag, ni vet hur man satsar på fin middag😂😂😂

2015-09-27 @ 19:47:21
Postat av: Anonym

Super delikatess middag, ni vet hur man satsar på fin middag😂😂😂

2015-09-27 @ 19:47:22
Postat av: Anonym

Tack Busan! Nu kan jag äntligen hälsa på oftare. Och det hade inte gått om inte du hade peppat mig varje dag. Alla borde ha en Busan. Men jag delar inte med mig

Svar: ❤️.
Suzy

2015-09-27 @ 19:48:47

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0