Efter en

Efter en halv stressig morgon. 
Så for vi till BVC jag & Amanda. 
Sen efter det for vi till stan. 

Var svettig innan jag ens klivit ur bilen, haha. 

Men vi tog oss en sväng på stan & vad det var folk. (Jobbigt mkt ) 

Tänkte ju såklart köpa till mig själv, men hittade bara till barnen & älskling. 
Men jag får gå en längre stund nån annan dag. 


Köpte i alla fall mitt favorit te. 
(Mysiga stunder) 
Och testade ett annat te också. 
Varmchoklad med grädde. 


Nu hoppas jag att killarna blir nöjda med kläderna, annars får jag byta /lämna tillbaka och dom kan glömma att jag köper nått igen åt dom. Haha. 
(Nä skoja bara) 


Nu en kopp te :-) 

Puss & Kram. 




Dagens inköp :-) 


Kommentarer
Postat av: Hollo

Du får gärna shoppa åt mig nästa gång

2015-09-04 @ 18:40:04

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0