Första

Idag var det första dagen på fsk för Amanda. Benjamin var överlycklig att få återgå till fsk, leka & vara med kompisarna.

Det gick toppen bra för Amanda, hon klättrade,pillade på massa saker & klappade händerna på samlingen 😂❤️😂. Söt unge!

Nu sitter jag i soffan & ska dricka en kopp te.

Benjamin leker i sitt rum
& Amanda var helt slut, så hon sover nu. 👍🏽.


Ikväll blir det att fixa med lite små saker i nya sovrummet.

Även sätta upp tv'n.
Varit utan i 1 månad nu,men det har gått bra, sett på datorn på kvällarna. Ingen av oss har saknat den direkt.
Vi har ju haft sjukt mkt nu, så har inte ens hunnit smsa eller höra av mig till nån knappt.

Men nu Hollo kan jag trakassera dig igen.
😉.




Puss & Kram🌷.


Kommentarer
Postat av: Hollo

Jag ska sura lite för att du har glömt mig.

2016-08-15 @ 22:06:46
Postat av: Hollo

Jag ska sura lite för att du har glömt mig.

Svar: 😘
Suzy

2016-08-15 @ 22:06:47

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0