Förstört

Igår åt vi lax
( såna där filéer)
Och när jag tog en tugga, så kom det ett ben, och det förstör hela min matupplevelse.
Jag kräks alltså 😖.


Men annars var det gott, potatisen & romsåsen var toppen.


Och ÄNTLIGEN är tapeterna klara. Och jag är sååååå nöjd alltså, det behövdes. Vi hade ju bara vitt förrut överallt,och det är väl snyggt, men jag vill inte ha det så.
Nu ska det bara målas 2 balkar i taket.
Sen är det massa fix, så som städa, hänga upp lampor osv.
Flytta möbler till nya sovrummet, bygga upp en hel del garderober i Walk in closet.

Ja vi har en del att göra!!

Sen ska vi även tömma & tapetsera 3 andra rum också, så det ska också förberedas sen.



Puss & Kram.


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0