15 år

Helgen passerade allt för fort. 
(Som vanligt)  

Men i alla fall, fredag då hade vi fredagsmys, såg barn-tv & åt popcorn. 

Lördag åkte Micke & Kidzen till Kalix. 
Dom verkar ha haft det toppen, 
åkt skoter, ätit gott & myst på. 
Dom blir sååå ompysslade & 
får full uppmärksamhet när dom är med sin farfar & farmor 💕. 


Jag har rantat omkring,var till bästa Hollo & drack en kopp te.. 
Hollo hade en överraskning & hon vet precis vad jag gillar 
CHOKLAD. 


Hallå, kan det bli bättre?!? 
I dont think so❤️. 


Sen for jag vidare till en annan kompis & firade hennes 35-års dag. 

Blev bjuden på kladdkaka gjort på Dadlar 
Mkt gott👍🏽. 




Sen for jag hem.. 
Snabb åt. 
Fixade mig lite & bytte kläder. 
Sen for jag till björks på tjej fest. 
Tyvärr kunde jag inte festa, för jag äter medicin inför op. 
Men i alla fall jag åkte på denna fest för att min kompis från gymnasiumet hade styrt upp den. 

Efter gymnasiumet så tappade vi kontakten av olika anledningar. Och sen flyttade hon & ja man går ju vidare i livet liksom.. Men åren har gått & vi har tänkt på varandra, jag har försökt hitta henne & hon mig via olika personer osv..  Men inget resultat.. 

Och sen nån vecka före jul då hittade hon mig via en annan gymnasium kamrat. (Eftersom jag inte har fb osv, så är det väl svårare att hitta mig) och jag har ju bytt efternamn också.. 

 Men då återfick vi kontakten efter 15 år.. Herregud, 15 år!!! Det är helt galet lång tid... 

Dagarna före julafton då kom hon & hennes kille hit & hälsade på oss. 
Och alltså ja det var ett magiskt ögonblick när hon kom in genom dörren..
(då har vi inte sett varandra på 15 år) 
 Det är så svårt att förklara. 
Men vi sa det båda igår att trots att åren gått , har vi ändå inte glömt bort varandra.. Vi hade sååå otroligt roligt under dessa år vi umgicks, vi var med varandra jämnt. 
Nånstans är en sån vänskap så stark att man hittar tillbaka till varandra. 

Det var mkt trevligt igår, kom hem vid 23 typ.. Såg serier & tryckte lite popcorn som var kvar från fredagen.. Var så upprymd av kvällen så kunde inte somna direkt. 
Men sov till 9 idag. Vilket var otroligt skönt.. 
Så fått mig 8 timmars OSTÖRD sömn 👏👏. 

Idag har jag hälsat på en annan kompis. Sen hem & ja tro det eller ej -Städat!! 
😂😂😂😂. 

Sen kom familjen hem & det var otrolig lycka💕.  
Min älskade familj 
Mina underbara fina barn & min fina man.  Och Akilles (såklart )  


Nu sover barnen, är ju alltid lika spännande att se hur läggningen går när dom sovit i bilen. Men det gick ganska bra 😃. 

Puss & Kram. 






Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0