Haha

I morse var jag riktigt trött.. 

Tog på mig 2 olika sockor 😴😂😴😂



Kidzen höll mig vaken i omgångar mellan 24-05 typ. 💤💤💤. 


Jag & Amanda har varit på Storheden i morse, det är så skönt att åka dit tidigt på morgonen & slippa allt för mkt folk. 

Vet inte vad det är, men jag blir jätte stressad när jag ska packa ihop alla mina varor på affären. 
Knäpp man är. Hahaha. 



Vi var även in på Biltema & handla nå saker älskling ville ha. 
Där frågade jag en äldre man om hjälp (han jobbade där) men han berättade hela historien om hur hans fru bytt ut alla lampor i huset & hur bra & billigt det är.. Amanda tittade frågade på han.
😂😂. 
Fick även veta en del om grannverksamheten & inbrottstjuvar i Råneå. 😂😂😂😂. 



Sen har jag plockat & åter plockat massor här hemma, var ett riktigt bombnedslag när jag for på morgonen.
Men nu är det bra igen👏. 



Puss & Kram. 





Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0