Gjorde nån glad 😃.

I morse när jag var i stan så var jag hos läkarn & tog hissen ner, då stannar hissen & in kliver en kvinna
(ca 50 års åldern) & jag tror då att jag är nere redan på botten våningen & kliver ur hissen. 
Nej ropar jag, här ska jag ju inte av & börjar skratta.
Säger att jag ska till bottenplan. 

Hon börjar också skratta & berättade att hon en gång gått in i ett hus (som liknande deras hus & gått in & satt sig  & upptäcker att det är fel hus 
(undra vad ägarna av det huset tänkte ) 😂😂😂. 
😂😂😂, höll på att skratta ihjäl mig. 
Sa åt henne att det hade kunna vara jag. 
Jag är ju rätt förvirrad & gör otroligt knäppa saker (Hollo du vet ju ) 

Sen kliver vi av hissen & börjar prata medans vi går mot utgången. 
Hon har skadat sin axel *Stackarn*  ramlat & brutit nått. 

Då säger hon innan vi skiljs åt: 
Tack för att du gjorde mig glad igen, hon hade så ont och hade gråtit där inne på sjukgymnastiken men när hon träffade mig så blev hon så glad igen💕. 

Det gjorde mig så otroligt glad & varm. Tänk att jag fick göra nån glad idag😃. 




Puss & Kram. 



Kommentarer
Postat av: Hollo

Du gör mig glad varje dag. Jag brukar kalla dig min personliga sol❤️☀️

Svar: Åhh tack ❤️.
Suzy

2016-01-28 @ 23:39:04

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0