Strömlösa.

Det har ju varit ,eller är ännu massa strömavbrott runt om överallt, men här i Bensbyn är det fixat nu, så hoppas det håller i sig ... 

Vi har ju varit utan ström & vatten sen igår vid 16 tiden tills idag eftermiddag. 
Väldigt besvärligt när man ska fixa mat till Amanda.  Hon tyckte inte det var så gott med kall gröt,stackarn. 
Men det gick bra ändå.. 


Men det regnar & blåser ute ännu & lär nog göra det hela kvällen /natten.. 
Tycker det är lite otäckt när det blåser såååå mkt, vem vet om det rasar in ett träd mitt i allt i huset ,bilen eller nån/ nått annat.. 
Nä usch. 



Nått som var bra, med strömavbrottet var att jag tog mig en power nap idag, det gör jag sällan annars, fast jag borde det ibland. Men jag blir lite stressad när jag har den där egentiden på dagen,så då vill jag göra klart massa saker som ex mat,tvätt osv... 
Men det finns ju iofs kvar tills senare så dumt att stressa upp sig över sånt. 


Amanda gillar ju att höra sin egen röst, så det är mkt höga ljud (skrik) just nu, blir liiiite tröttsamt i längden..  
Men blir super kul när hon börjar prata. 




Det ska kollas i alla lådor just nu 



Puss & Kram. 





Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta låtsats. Du ser ju glamor hela dagarna och inte tvättar eller lagar mat

2016-06-11 @ 09:43:10
Postat av: Anonym

Sluta låtsats. Du ser ju glamor hela dagarna och inte tvättar eller lagar mat

2016-06-11 @ 09:43:11

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0