Cry-baby

Jag ser på 4:an (Mästerkockprogrammet) 
Det är riktigt inspirerande för en som gillar att laga mat. 
Sen är det lite jobbigt att se eftersom jag är en Cry-baby, gråter åt allt, ex när nån vinner eller går vidare osv men ändå måste jag se det. 
😂😂😂😂😂. 

Ibland önskar jag att jag vore en kock, kunna lägga upp fint, laga god(are) mat 
kombinera smaker osv osv. Vilken gåva. 


Jag gillar det mesta i matväg & provar mer än gärna nya maträtter. 
Älskar ex det asiatiska köket. 
Ska se om jag hittar nån kurs att få lära mig mer om Asiatisk mat 👍🏽
Eller köpa en asiatisk kokbok kanske. 





Puss & Kram. 




Kommentarer
Postat av: Hollo

Jag kan ställa upp som provsmakare

Svar: Awesome.
Suzy

2016-03-31 @ 10:29:47

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0