Besviken.

Jag är lite besviken.  
Benjamin har ju varit till läkaren några gånger.
Och nu har problemet blivit värre. 
Men i alla fall, så har jag försökt få tag i läkaren som har ordinerat medicinen osv. 
Men det går ju inte att få tag i människan & när man ringer så säger dom bara att dr... är inte här du får ringa till bla bla. Har dom inte telefontider?!? 

Men hallå!!! Jag har ringt & ringt, varit dit 1 gång också, men inte ens då fick jag rätt läkare. 👎🏽.  
Sen sa doktorn att han skulle ringa tillbaka & kolla hur det gått,vilket enligt mig han inte gjort. 
Men dom säger att han prövat ringa & att ingen svarat. 
Men hallå, prata in på mobilsvar då, så jag vet att du ringt i alla fall. 
Men jag är 7/24 med min telefon, så borde ha sett om han ringt..(hemligt nr) . 

Men strunt samma.


Sen när vi varit hos läkaren så är det ju denna ständiga väntan😡. 
Hur förklarar man för en 3-åring att 
"Du måste vänta" 
"Dom kommer nog snart "

Ska bara. 
Osv osv...  Inte ens rummen är ju roliga, ställ in ett bord & lite pennor & papper liksom.. Eller nått annat kul. 

Tillslut fick Benjamin panik av allt & all väntan, så han stod bara & grät & skrek rakt ut. 
Och att få se den smärtan hos ens barn det är hjärtskärande.😥. 
Det går rakt in i hjärtat. 
Man vill bara ta han i sin famn & göra allt bra igen. 


Nä nu har jag ventilerat lite. 
Ska strax gå & sova. 
Och så hoppas vi på en bättre dag i morgon🌷. 


Puss & Kram. 



Kommentarer
Postat av: Veronica

Det är helt galet att låta barn få vänta så jätte länge. Stackars B💗

2016-05-09 @ 21:08:57

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0