Nya




Lill sessan har fått skor, sååå söta. 

Vi har invigt dom och hon verkar då gilla dom.  

Vi har varit i Kalix, ätit god mat.
Solat oss 



Micke har letat fram MASSOR med små lego till Benjamin, så han var ju överlycklig.👍🏽. 
Kidzen har fått massor med underhållning av farmor & farfar. 


Dock blev jag & Amanda tok förkylda, man klär ju av sig för tidigt, tror att det är varmt men det blåser lite kalla dolda vindar. 
Så då blir det såhär👎🏽



Varit på släktträff också. Eller min ena faster har skrivit en bok, om min pappas syskon & att hur det var att bo där jag är uppvuxen, sådär av att vi alla samlades för hon ville berätta lite om boken osv. 

Var i valet & kvalet om vi skulle fara, pga alla gamlingar när jag var förkyld. 
Men vi for & jag är sååå glad att vi gjorde det. 
Träffade släktingar som bor söderut & som man inte träffar så ofta tyvärr. 
Och ingen av dom hade ju träffat Amanda heller. 
Så det var ju extra roligt. 
Alla smälte av att se på våra fina underbara barn❤️

Dock är det lite ledsamt också att se att alla åldras & att dom har sina krämpor osv. 
Men så är ju livet, men det gör ont i mig när jag ser mina nära & kära bli gammal & man påminns om att tiden går allt för fort.
En del har man ju en ganska nära relation med & vissa mindre. 
Men det finns några som har en extra speciell plats i mitt hjärta❤️.  



Puss & Kram. 




Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0