Stan.

Äntligen torsdag så jag har längtat. 
För det betyder Frisören för mig, har säkert boka om tiden 5 gånger. 
Alla gånger har det varit nått som kommit mellan, sjuka barn eller jag själv som inte varit i form eller nått annat. 
Men nu och vad avkopplande det var
👏👏👏.. Få tvättat håret, massage i hårbotten. 
Och få klippa till håret lite, gjorde ingen större förändring,men klippte ur det och så. Kändes otroligt skönt👍🏽. 
Satt & höll på med telefonen, hos frissan & helt plötsligt hade jag tagit massor med foton av misstag. Haha typiskt mig.. Så bjussar på denna icke så spännande bild😂. 



Sen gjorde jag nå ärrenden på stan. 
Sen träffade jag en kompis & vi gick & åt  min absoluta favvo rätt 

Sushi. Och det var så otroligt gott. 


Sen skulle hon köpa godis på Hemmakväll.. Jag var duktig & köpte inget👏. 

Men kollade gjorde jag på alla goda godisar 😂😂😂. 



Haft det otroligt roligt,skrattat mkt och njutit av egentid.👍🏽. 


Sen när jag kom hem,berättade Micke att Benjamin frågat efter mig hela tiden ,då värmde det extra i mitt ❤️-a. 
Man kanske ändå gör ett bra jobb som mamma och kidzen kanske inte är tvär less på mig😂😂. 

Puss & Kram. 





Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0