Snällaste.

Jag har världens snällaste svärföräldrar. 

Eftersom min käre make älskar att jaga,är det ju svårt att få egentid. Men nu har jag fått egentid deluxe.
Barnen är hos farmor & farfar medans pappan jagar. Och jag är ENSAM HEMMA👏👏👏🎉🎉👏👏👏. 

Fått sova i fred & sova så länge jag ville, har nog inte gäspat en enda gång idag.

Ätit i soffan. 

Varit på stan ,träffat en kompis. 
Kollat på kläder & saker i fred.

Varit på hemmakväll & köpt lite godis😊. 

Bara få vara ifred & ingen tid eller nån att passa. 


Får besök senare ikväll.  


Tusen tack mina fina svärföräldrar. 





Puss & Kram. 


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Tack för att vi fick låna dom, goungarna!

2017-01-23 @ 11:48:50

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (frivilligt & publiceras ej)

Har du blogg?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0